Mandy's Blog

Mijn gezaag, geklaag, ergenissen en blijde gebeurtenissen.. Wees welkom!

Beautyqueen in het diepst van mijn gedachten 12 maart 2012

Filed under: Uncategorized — meindhi @ 9:15 am
Tags: , , ,

Ik ben hier niet om te stoefen. Maar ik doe het toch en het mag gezegd, ik heb mogelijk het gemakkelijkste haar van heel twitter. Er hoeft zelfs geen kam aan te pas te komen en toch krijg ik van iedereen complimentjes. Iedereen zegt me steeds hoe leuk/geweldig mijn haar ligt en iedereen vraagt zich af wat ik hiervoor allemaal moet doen.. Awel lieve schatten, vandaag vertel ik jullie mijn geheim, ik sta op en maak mijn haar los, ik buig voorover en schud is goed met mijn kopke en wrijf eens met mijn handen door mijn haar. VOILA, klaar!

Ik noemde ze mijn manen want tot voor kort kwam mijn ver voorbij mijn BH-bandje. Maar die manen werden nu toch wel echt te lang! Zelf kammen werd moeilijk en de knopen hadden het heerlijk naar hun zin in mijn bos. Bovendien ben ik zwanger, heel erg zwanger zelfs en in tegenstelling tot mijn zwangerschap van Lukas waarin elke dag een goede haardag was leek mijn haar nu steeds meer op een grasvlakte geteisterd door de storm.

Elke dag opnieuw keek ik vol afgrijzen ‘s morgens in de spiegel, elke morgen moest ik grof geschut bovenhalen om mijn haar iets of wat toonbaar te maken. Het was een nachtmerrie! Op een dag namen mijn hormonen het over, niet veel later zat ik bij de kapper en hoorde ik mezelf achter een korte coupe en een donkere haarkleur vragen. Ik, een zomertype vraagt een donkere kleur! Het strafste van al is, dat de kapster die duidelijk een zwangere buik ziet waar er vier mensen op kunnen pokeren gewoon luistert. Ze zette er de schaar in en smeerde een donder kleurtje op. Dus nu kijk ik elke morgen in de spiegel naar mijn afgereden geteisterde grasvlakte en ik denk ik steeds weer, dit ben ik toch niet.

Die diepe donkerblauwe wallen die normalieter een uur na het uit bed hijsen verdwenen? Die zijn blijvend samen met die vale kleur in mijn gezicht! Godzijdank dat blush nog een beetje zijn werk doet, maar op die heerlijke stralende teint zal ik moeten blijven wachten.. Tot ik bevallen ben.

 

 

Geef een reactie

 
Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.