Mandy's Blog

Mijn gezaag, geklaag, ergenissen en blijde gebeurtenissen.. Wees welkom!

Maagdelijk 27 mei 2010

Filed under: Uncategorized — meindhi @ 10:46 am

Ik ben een slechte schrijver. Ja het mag gezegd worden.  Volgens mijn leerkrachten schrijf ik in ‘spreektaal’ alvast mijn excuses daarvoor.. Net zoals voor de onwaarschijnlijk vele d – t – dt fouten!

Maar goed! Over tot de orde van de dag.. Mannekeslief! Mijn eerste blogpost.. Ik ben zowaar een echte maagd! Hoewel ik al enige tijd bij een hostingfirma werk en ik niets liever doe dan bepaalde mensen hun blog lezen, ben ik nooit zover gekomen het zelf te doen! Tot nu dus, dus welkom op mijn maagdelijke blog. Veel leesplezier!

 

2 Responses to “Maagdelijk”

  1. moetie1 Says:

    Proficiat met je eerste schrijfsels!
    en,naar mijn mening,als we het begrijpen en ons niet storen aan de dt fouten,is alles goed voor mij!

  2. Douglio65 Says:

    Wa(t)(d) wil een mens nog meer …….go go go , ik ben alvast een fan ! Suc6 en hij/zij die foutloos schrijft werpe de eerste steen !!!!


Geef een reactie

