Mandy's Blog

Mijn gezaag, geklaag, ergenissen en blijde gebeurtenissen.. Wees welkom!

Gsm-leed 28 mei 2010

Filed under: Uncategorized — meindhi @ 9:31 pm
Tags: , ,

Het was weer zover vandaag! Het immer en eeuwige gevecht met mijn gsm..

Serieus, dat is gewoon om gek van te worden.. Het begon allemaal deze morgen in mijn melkherberg. Ik maak mezelf en zoonlief zoals elke morgen vertrekkensklaar. De ultieme check vind dan plaats, eerst zoonlief zoals het een goede moeder betaamd.

Eten: check, pampers: check, heen en weer boekje: check, neusspoeling:check, poepsnoepjes: check. Jas aan. En nu mama é Lukas.. Handtas: zoek zoek zoek check, sigaretten: check, laptop: check, oplader: check, sleutels: shit!!! zoek zoek zoek: check, gsm: check. En dan de zoon van onder de tafel trekken en weg zijn we!

Halverwege de dag merk ik dat mijn gsm spoorloos is.. In de auto waarschijnlijk! Dus zodra dat de werkendag afgelopen is richting auto en zoeken maar. Niets te vinden! Waarschijnlijk nog op de tafel thuis.. Eenmaal thuis geen gsm te bespeuren. Wegens geen huistelefoon kan ik mezelf dus ook niet bellen. Op dagen zoals deze -wanneer manlief pas om 23u naar huis komt- is dat een ramp. Bon, ik voel me dus de hele avond naakt en zoek systematisch het hele appartement af en loop exacte traject van die ochtend nog eens na.. Tegen beter weten in loop ik toch nog eens naar de auto maar helaas..

Uiteindelijk bleek de gsm in de babyzak te steken, de babyzak die ik niet dagdagelijks gebruik. Niet het koffertje dat elke dag mee naar de creche gaat. Ik stel mijzelf dan ook sterk de vraag: Hoe komt hij daar in godsnaam (ja zonder hoofdletter) terecht? Ik heb die daar toch niet ingestoken? Of wel misschien?  Het punt dat ik hier probeer te maken is als volgt:

Waarom die immer en eeuwige zoektocht naar dat ding! Waarom komt die niet naar mij toegelopen wanneer ik hem weer is kwijt ben. Weet mijn gsm dan niet wanneer ik hem zoek? Hebben wij dan geen band samen? Tenslotte bewaard hij mijn diepste geheimen? Moet ik nog niet genoeg zoektochten organiseren per dag? Of moet ik mezelf beter organiseren?

Laat er aub snel een slimme uitvinder komen die hier iets op vind want bovenstaand verhaal komt mij minstens drie keer per week voor en ik ben dat zo beu, echt waar. Dus uitvinder als u dit leest.. Help mij! Het gsm-leed heeft lang genoeg geduurd!

 

Geef een reactie

