Mandy's Blog

Mijn gezaag, geklaag, ergenissen en blijde gebeurtenissen.. Wees welkom!

Mijn nieuwe man.. 30 mei 2010

Filed under: Uncategorized — meindhi @ 7:04 pm
Tags: , , , ,

Nee ik ben niet van man veranderd.. Eigenlijk zijn wij ook helemaal niet getrouwd en is het niet echt “mijn man” maar dit is mijne blog😛 Nee ik heb een nieuwe man, de nieuwe man.. Mogelijk zelfs de nieuwste man..

Het is zalig wanneer hij strijkt, de was doet, de baby op bed legt, het afwasmachine in en uitlaad en zo kan ik nog wel ff verder gaan. Het spreekt voor zich dat ik al deze dingen ook doe natuurlijk, behalve strijken.. Uit principe niet gewoon!

Het is niet zo zalig om een nieuwe man te hebben als vraagt:

  • wanneer ik mijn sokken naast het bed ga oprapen
  • waarom de colafles naast de ijskast staat in plaats van erin
  • om op te ruimen
  • dit of dat weg te zetten na gebruik

Begrijp me niet verkeerd! Ik ben geen slons. Ik herhaal, geen. in tegendeel ik ben zelfs gestructureerd. Maar als ik ’s ochtends zowel zoonlief als zoonlief moet klaarmaken en moet zorgen dat we beide op tijd komen op respectievelijk de opvang en de job.. Nee sorry dan ga ik niet in alle haasten de drie doosjes oorstokjes weer inruimen die zoonlief net vrolijk heeft uitgekapt onder mijn meubeltje van mijn wastafel. Soms probeer ik het stiekem onder manlief zijn wastafel de shotten maar die is van het principe.. Als zoonlief het niet deed terwijl hij er bijstond ruimt hij het dus ook niet op.. Zo met alles!

Als manlief iets niet heeft gebruikt.. Blijft het liggen.. Awel mannekes, zo werkt dat niet! Ik ruim ook achter zijn kont op. Kan hij het ook achter die van mij doen..😉 Niet dus.

Dus ik vind het vreselijk zo’n nieuwe man.. Geef mij maar een macho dat de voeten omhoog legt en verder niets doet.. Dan zaagt hij tenminste niet als ik niets doe!!

 

One Response to “Mijn nieuwe man..”

  1. Tess Says:

    Maar ik denk dat een macho die niks doet ook niet alles is hoor!
    Denk dat je daar nog gekker zou van worden.

    Maar ik kan wel begrijpen wat je bedoelt en ik moet toegeven dat ik ook zo’n beetje ben. Ik begin bijvoorbeeld al de tafel af te ruimen als anderen nog aan het eten zijn. Ooh volgens mij zou ik mijzelf heel hatelijk vinden haha.


Geef een reactie

