Mandy's Blog

Mijn gezaag, geklaag, ergenissen en blijde gebeurtenissen.. Wees welkom!

Gsm-leed II 31 mei 2010

Filed under: stoten op Mandy's wijze — meindhi @ 8:47 pm
Tags: , , , ,

Lieve lezertjes van mij.. Kan u het zich nog herinneren enkele dagen geleden? Mijn geklaag en gezaag over het immer verliezen van mijn gsm? Awel, gisteren was dat dus niet het geval en stak hij doodleuk in mijn zak. Ik besloot hem daar dan ook uit te halen en mijn meter op te bellen, zij woont achter mijn hoek en ik had zin in thee laat het toeval zijn dat wij een bepaalde traditie in ere houden.. Namelijk op de thee gaan😉

Zei ze mij dat ze me had proberen te bellen twee dagen ervoor.. Elf keer om precies te zijn. Ik leg haar totaal gefrustreerd uit dat ik mijn gsm weeral kwijt was maar dat ik heb terug had gevonden en dat het wat laat was op te bellen. Waarop mijn tante droog antwoord.. Dat heeft u dan €500 gekost.. Ik zeg uitermate netjes HUH wa zegde? Toen wist mijn tante mij te vertellen dat ze met een quiz op radio nostalgie voor €500 shoppen had gewonnen met Cara Van Der Auwera. Nu ik ben niet zo tuk om in the picture te staan enz maar voor een keer had ik best een uitzondering willen maken. Geloof me!

Dus nu baal ik! Want omdat ik mijn gsm niet heb opgenomen, heeft ze de bon dan maar aan mijn shopzieke tante geschonken. Goed, dat ze eerst aan mij dacht dat metertje van me.

Wat de gsm betreft.. Ik vervloek u monster. Hoe zit het met die uitvinder? Is die nog niet klaar?

 

One Response to “Gsm-leed II”

  1. Tess Says:

    Zo’n gsmkoord, zou dat niks zijn? Je moet er dan niet mee rond je nek lopen, maar je kan hem eventueel aan je handtas knopen?

    Oh zo jammer dat die bon aan je neus voorbij gegaan is. Zou ik ook even van balen!


Geef een reactie

