Mandy's Blog

Mijn gezaag, geklaag, ergenissen en blijde gebeurtenissen.. Wees welkom!

Project X 8 juni 2010

Filed under: huisjeweltevree,Project X — meindhi @ 2:36 pm
Tags: , , , , ,

Het begint allemaal erg spannend en stresserend te worden. Zoals enkele onder jullie al door zullen hebben ben ik al enkele weken met Project X bezig. Bespaar u de vraag wat Project X nu precies inhoudt want ik vertel het toch niet.😀

Ondertussen ben ik in mijn laatste werkmaand bij PriorWeb aanbeland, ik moet zeggen het valt me met momenten best zwaar en dat had ik niet verwacht. Omdat ik een vreselijk goede band heb met mijn collega’s en deze job echt wel graag doe! Ik zal het dan ook ongeloofelijk missen om menig mens bij te staan met raad en daad. Maar als kind van zelfstandigen begon het ook serieus te kriebelen om zélf een zaak uit de grond te stampen en hier mijn kindje van te maken. Een plek waar je de ideale werkomgeving voor jezelf creëert en hier creatief mee om kan springen.

Ik nam hiervoor mijn tante bij de arm en vertelde haar over mijn perfect uitgewerkte plannen (in mijn hoofd), nadat we hadden besloten om samen een zaak op te richten, was het tijd om dit alles aan mijn ouders te vertellen. Dit was een moeilijke bevalling omdat mijn ouders niet enkel mijn ouders zijn natuurlijk (lees overbezorgd) maar eveneens ook twee van de drie aandeelhouders in PriorWeb. Ik zou dus hun kindje verlaten om mijn eigen kindje te baren en groot te brengen. Ze waren tot mijn verbazing vrij tot zeer enthousiast, daarna restte mij nog de taak om dit aan mijn grote broer te vertellen. Hij is de derde aandeelhouder in PriorWeb. Daarna waren mijn collega’s aan de beurt, over het algemeen was iedereen erg blij voor mij.

Ondertussen zijn we enkele maanden verder, hebben we een perfecte locatie in het hartje van Ekeren gevonden. De locatie waar niet alleen Project X zal huizen, maar ook mijn tante en haar gezin en mijzelf en mijn gezin. Een gezellige drukke bedoening dus.

Ik houd jullie op de hoogte van alle vorderingen, en oooooit zullen jullie weten wat Project X inhoudt.😀

 

5 Responses to “Project X”

  1. Douglio65 Says:

    Thumbs up girl !

  2. moetie1 Says:

    how rude,ons zo curieus maken!
    maar alvast veel succes met projectX

  3. Stijn Says:

    Jawadde dadde, succes!

  4. Tess Says:

    Oh zeg zo spannend allemaal!
    Heel veel succes ermee!

  5. Lien Says:

    Veel succes!🙂


Geef een reactie

