Mandy's Blog

Mijn gezaag, geklaag, ergenissen en blijde gebeurtenissen.. Wees welkom!

TV 13 juni 2010

Filed under: Uncategorized — meindhi @ 7:04 pm
Tags: , , ,

Televisie, een vaak onmisbaar object in de gemiddelde huiskamer.

Niet in die van mij alvast, er was een tijd dat ik net zoals de gemiddelde vlaming elke avond voor de buis hing. Lekker zwijmelen bij wijftv of meezuchten met allerlei realityprogramma’s. Huilen bij iedere melige film en roepen en mij ergeren aan de reclame.

Daar kwam echter verandering in toen mijn tv groenig begon te zien en iedereen die op bezoek kwam dit ook even melde aan ons. De droge opmerking “ja ik moet in den hubo nieuwe kleurpatronen gaan halen” deden menig  wenkbrauw omhoog gaan. Toen de tv zijn geest gaf vlak voor we gingen verhuizen, hebben we besloten om niet meteen een nieuwe tv te kopen.

Het leek ons niet logisch om minstens €400 aan een tv uit te geven, waneer er bij een verhuis toch altijd veel kosten op je afkomen. De eerste week had ik werkelijk last van ontwenning. Maar toen we na twee maanden eindelijk gesetteld waren in ons appartementje en het geld voor de tv wel weer gemist kon worden, hebben we besloten dat we het wel lekker vonden zo! Veel meer tijd voor elkaar en geen discussie over programma’s of films.

Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik het soms wel mis.. Zoals nu met het WK.. Maar ik heb een heuse DVD collectie, die eens per maand weer twee nieuwe dvdtjes bijkrijgt.. Eens paar maand trek ik naar de moeder voor een tv-dag/avond en kijk ik allerlei opgenomen serietjes en het WK kijk ik gewoon lekker online. Natuurlijk vloek ik wel eens op onze keuze want je krijgt zoveel niet mee.. Nieuws, actuele onderwerpen.. Maar daar komt twitter en google weer in beeld! Wat ik het hardste mis op de televisie? Zonder twijfel One Tree Hill, naar het schijnt is er een nieuw seizoen bezig! Ik zou het echter niet weten!

Mensen kunnen overleven zonder tv, het is maar dat u het weet!!

 

One Response to “TV”

  1. Douglio65 Says:

    16 (zestien) jaren ZONDER geweest….nu sinds 2 maanden terug tv in huis….voor mij hoeft het niet meer. Mijn vrouw en zoon zijn happy, ik ben er echt niet gelukkiger door geworden.


Geef een reactie

