Mandy's Blog

Mijn gezaag, geklaag, ergenissen en blijde gebeurtenissen.. Wees welkom!

Project X: the sequel 23 juni 2010

Filed under: Uncategorized — meindhi @ 6:28 pm

Zo hier ben ik dan terug … De mensjes die mij volgen op twitter zullen ongetwijfeld wel gemerkt hebben (er is maar een correct antwoord) dat ik de laatste dagen iets minder actief ben geweest. Hier zijn een aantal redenen voor!

  • Mijn laatste dag bij PriorWeb zit er intussen op, concreet ik zit dus niet meer onlosmakelijk verbonden aan mijn MPB en twitter bij gevolg dus ook een pak minder.
  • Het is prachtig weer, ik ben een zonneklopper en ben dus niet te binnen te vinden
  • Omdat ik geen abonnement meer heb ga ik dus niet meer online met de phone, even wachten tot de bvba officieel is opgericht en maken dat ik mij een nieuwe (i)Phone aanschaf + abo!
  • Bovendien druk druk druk met de werken voor Project x!

Kleine update:

De aannemer begint vermoedelijk maandag (eindelijk), ik ga die mannen pannenkoeken met duracel in voederen denk ik want de deadline begint te spannen! Maar ik ben precies de enige die dit ten volle beseft.

Zaakvoeder nummer twee, mijn lieftallige rechterhand ligt momenteel op intensieve zorgen in het Klina. Zij dacht dat het perfect mogelijk was om beide voeten tegen de stam van een boom te plaatsen wanneer je aan een tak hangt.. Ook al was de tak een meter zeventig hoog en is ze maar een goede halve meter gevallen -want ja lieve lezertjes.. Hang zestig kilo aan een tak die de dikte van de gemiddelde tafelpoot heeft en dat ding krakt!- haar milt is gescheurd en ze is minstens een week out!!

Veel beterschap lieve Ella en in het vervolg: Laat ons een tuinman nemen.. Liefst een knappe ok?

 

One Response to “Project X: the sequel”

  1. moetie1 Says:

    alles komt wel goed,en hopelijk ook met je “rechterhand”,maar ik denk en hoop het ook voor je!


Geef een reactie

