Mandy's Blog

Mijn gezaag, geklaag, ergenissen en blijde gebeurtenissen.. Wees welkom!

vorderingen.. Langzaam maar zeker 24 juni 2010

Filed under: Project X — meindhi @ 9:12 pm
Tags: , , ,

Er begint schot in de zaak te komen. Hoera. Nee serieus EINDELIJK!

Normaal gezien -ik word voorzichtiger- ga ik morgen het contract tekenen, tenminste als de verhuurder akkoord is met de gemaakte aanpassingen😉 maandag zou de aannemer dan ook eindelijk beginnen. Wanneer alles getekend is doe ik een vreugdedans door heel het pand. Daarna begin ik met mijn hoofd tegen de muur te botsen … Omdat ik dan pas zal beseffen wat er in weze aan de gang is. Hoeveel er moet gebeuren op een hele korte tijd en vooral dat ik dit alles quasi alleen moet doen!

Dat is minder.. Mijn tante is vanmiddag met spoed geopereerd, haar milt werd verwijderd en het ziet er naar uit dat zij de eerste drie maanden heel erg rustig aan moet doen. Verfen, vloeren, klussen en meubilair in elkaar zetten valt net niet onder rustig aandoen! De budgetten zijn niet voorzien om iemand in dienst te nemen maar natuurlijk komt er wel eens iemand helpen van de familie of vrienden maar die mensen hebben ook hun eigen leven😉 We  zullen de komende twee maanden hard hard hard moeten werken om alles op tijd klaar te hebben maar het zal het waard zijn!🙂

 

Geef een reactie

