Mandy's Blog

Mijn gezaag, geklaag, ergenissen en blijde gebeurtenissen.. Wees welkom!

gezwicht.. 24 augustus 2010

Filed under: Uncategorized — meindhi @ 6:51 pm

Na een jaar zonder TV in huis, is het zover. Ik heb een tv gekocht!! Ik ben gezwicht en heb mij een prachtig ding in huis gehaald.

Waarom?? Waarom nu? Als ik dat eens wist🙂

Nee, nu we gaan verhuizen binnen een dikke week, leek het ons leuk de stap te zetten en een tv aan te schaffen! Ik ben er superblij mee. Hij is prachtig!! Hij staat al netjes op zijn plaats in onze tv-kast. Misschien moet ik er meteen bij vertellen dat hij nog in de doos staat🙂 Uitstel van executie! Denk ik.

We verhuizen volgende week naar ons huisje en het lijkt me stom om hem nu uit te pakken om hem dan binnen kort weer in te moeten pakken! Bovendien hebben we geen kabel en geen digitale tv. Het voelt goed, een tv hebben. Denk ik toch!

Niet dat ik nooit eerder een tv heb gehad maar ik vind het ook wel goed zonder! Hoewel ik je dan ’s avonds toch ‘tv’ op je laptop kijkt. Toch? Nu is die lege tv kast ook ineens gevuld😉 Volgens de verkoper is hij ‘superzuinig’ en bestand tegen rechtstreeks zonlicht! Met andere woorden ik zie mezelf of de keuken niet meer de hele tijd in beeld🙂 Volgende week update over de rest.. Waarschijnlijk voornamelijk gezaag over de veelvoudige reclames!!

 

Geef een reactie

