Mandy's Blog

Mijn gezaag, geklaag, ergenissen en blijde gebeurtenissen.. Wees welkom!

Verhuis 8 september 2010

Filed under: huisjeweltevree,stoten op Mandy's wijze — meindhi @ 9:40 am
Tags: , ,

Zaterdag is het D-day.. We laten ons appartement voor wat het is en vertrekken richting Project X.. Daar staat een woning op mij te wachten.. Tenminste voorlopig werken ze nog aan die woning -die ik stiekem niet zie afgeraken op drie dagen-!

Manlief deelt deze mening! Alleen ik spreek het niet uit, -tot nu- manlief doet niets anders! Hij verzet zich dan ook tegen de verhuis met de woorden (voor de antwerpenaars onder ons) “Luistert é schat, as der gin badkamer instoa dan verkas kik ni. Ge kunt oep awe kop gon stoan.” Dus wanneer ik thuiskom na een lange dag schilderen, opruimen, kuisen, nog meer schilderen, behangen enz zit meneer in de zetel te pokeren… Elke keer als ik een doos inpak mag ik de volgende dag gegarandeerd aanhoren wat ik precies heb ingepakt en dat hij het nog nodig heeft!

Meneer heeft ALLES nog nodig. Tot de laatste dag! Dus lezertjes.. Vandaag drie dagen voor de verhuis heb ik de tafel afgebroken en alle dozen in huis verzameld en er nog een tiental meer ingepakt. Ik kan u vertellen wanneer ik vanavond om negen uur na een lange thuis kom.. Krijg ik dit te horen: “Seg, gij het keiveel ingepakt, vowa? Wij wonen ier toch nog drie dagen?” God sta me bij, want ik gaan em godverdomme pijn doen!

 

Geef een reactie

