Mandy's Blog

Mijn gezaag, geklaag, ergenissen en blijde gebeurtenissen.. Wees welkom!

Pijn.. 14 oktober 2010

Filed under: Uncategorized — meindhi @ 11:35 am

Bijna drie weken lang heb ik pijn.. Vreselijke pijn! Geen pijn zoals wanneer je in je vingers hebt gesneden. Dat pikt voor tien minuten maar daarna ben je er vanaf. Helaas is dit een constante en aanhoudende pijn!

 

Het zou ook kunnen dat ik de pijn reeds langer ervaar dan drie weken. Want het mag gezegd worden er werd hier zo hard en lang gewerkt dat spieren waarvan ik het bestaan niet vanaf wist zeer deden. Maar dat hebben we overleeft! Gewoon blijven gaan! Slogans zoals “We staan ervoor en we moeten erdoor”, “Rust roest!” en nog vele andere werden hier weken aan een stuk twintig keer per uur verkondigd! Maar het einde van de tunnel is al geruime week bereikt en nu valt mijn euro dat deze pijn blijvend is en bovendien erger en erger word.

 

Vervelend… Na overleg met menig mens dachten we aan de appendix, milt, lever en er werd zelfs een maagzweer geopperd.

Enkele doktersbezoeken later kan ik jullie vertellen…

 

Ik ben €200 armer, niet zwanger -niet-, mijn appendix is niet ontstoken noch gesprongen, mijn milt is in topconditie, mijn lever heeft de zwaarste periode -studentenleven- al gehad én succesvol overleeft en er bevinden zich geen zweren in mijn maag. Nu blijk ik wel een cycste op mijn ovarium te hebben. Maar ze is actief -God weet wat dat wil zeggen- en ik mag hier dus geen last noch pijn van hebben..

 

Maar beste lezertjes, kan er mij dan iemand vertellen wat het wel is aub..

Ik kan niet slapen van de pijn -’s avonds en ’s morgens is ‘het’ het ergste- ik loop met periodes helemaal voorovergebogen net alsof ik iets zoek en het trekt door naar mijn onderrug.

Is er een dokter in de zaal?

 

Geef een reactie

