Mandy's Blog

Mijn gezaag, geklaag, ergenissen en blijde gebeurtenissen.. Wees welkom!

zoonlief 15 november 2010

Filed under: huisjeweltevree,Lukas — meindhi @ 5:56 pm

Het is een kereltje die kleine man van mij! Met zijn weelderige krullenbos steelt hij menig hart.. De persoon in kwestie moet niet persé een vrouw zijn om te smelten voor die kleine blonde deugeniet!

 

Ondertussen stapt hij bijna een maand en tast hij zowat elke grens af die je maar kan aftasten. Hij is net weer vijftien maanden geworden en het dringt stilaan tot me door dat het niet meer lang duurt voor hij anderhalf jaar zal zijn. Anderhalf jaar. Het leek net gisteren dat ik het ganse ziekenhuis bij elkaar riep omdat “het kind” er niet uit wou!

Hij praat ook al een tijdje.. Geen volzinnen uiteraard maar woordjes. Mama, Papa, mijn, dada, nana (oma) ja en jaja, memma (emma) pakken maar zijn favoriete woordje is zonder twijfel NEE!

 

Het is een klimmerke die zoon van ons. Hij klimt overal op en tot mijn grote spijt kruipt hij er netjes terug af… Dat is onze eigen fout natuurlijk. Maanden aan een stuk hebben wij geleerd om “Met de voetjes eerst” ergens af te komen en hij doet het nog steeds! Ik hoor u al denken? Is ze nu niet blij dat haar kind niet valt? Het antwoord is heel duidelijk een nee🙂 Mijn hart slaagt elke keer over als hij weer eens op een of andere tafel staat… Ik hoop stiekem als hij eens valt dat hij zich pijn doet en beseft dat men niet op tafels hoort te staan! Voorlopig echter klimt hij rustig verder!

 

U hoort het.. het gaat goed hier…

 

 

 

One Response to “zoonlief”

  1. miss_punt Says:

    mor wat een schattige krullebolleke🙂


Geef een reactie

