Mandy's Blog

Mijn gezaag, geklaag, ergenissen en blijde gebeurtenissen.. Wees welkom!

Secret Santa 16 november 2010

Filed under: Uncategorized — meindhi @ 1:07 pm

 

 

 

Zoals ik al eerder wist te vertellen dus ik dus mee met het geweldige initiatief van Tess. Ik moet bekennen dat ik serieus onder de indruk ben van wat zij presteert en dat helemaal vanuit Rusland. Dikke duim van tante Mandy dus😉

 

Anyway, Tess en haar Elfje hebben mijn wishlist bezorgd bij de persoon in kwestie en ook ikzelf mocht iemand zijn wishlist ontvangen. Crisis. Werkelijk crisis! Mijn inspiratie laat mij danig in de steek… Ik heb geen flauw idee waar ik moet beginnen en als ik de dame in kwestie haar wishlist bekijk besef ik dat de mijne misschien wat sumier was. Alvast mijn excuses dus voor de “gelukkige” die mij heeft.

 

Elk creatief celletje in mijn lichaam is op wintervakantie geloof ik want ik bekijk de lijst en kan alleen maar zuchten. Gelukkig heb ik nog tijd tot half december. Ik hoop dat ik er iets leuks van kan maken. Correctie. Ik zal er iets leuks van maken.

 

Wish me luck!

 

One Response to “Secret Santa”

  1. Ester Says:

    Lol ik had juist het idee dat ik een veel te lange list had. Maar ik dacht dat dat misschien wel inspiratie opleveren zou bij de ontvanger. Maar het kan natuurlijk ook tegen werken en de ander juist onnodig de zenuwen geven. Ach, ik denk dat iedereen gewoon blij is met alles wat hij/zij krijgt toch?!


Geef een reactie

