Mandy's Blog

Mijn gezaag, geklaag, ergenissen en blijde gebeurtenissen.. Wees welkom!

Secret Santa 27 december 2010

Filed under: Uncategorized — meindhi @ 8:05 pm

Bloed. Zweet en Tranen heeft het mij gekost om iets samen te stellen voor de ongelukkige die door Tess haar kerstelfje werd veroordeeld om door mij verrast te worden. Ik was met momenten razend enthousiast en nu begin ik weer zwaar te twijfelen. Het blijft een bijzonder moeilijke taak zo iets samenstellen voor iemand die je totaal niet kent. Zeker met al die creatieve breinen hier, die het ene na het andere in elkaar steken, stikken of haken alsof het niets is.

Het ziet er ook naar uit dat de persoon in kwestie nog niets heeft ontvangen en dat terwijl mijn pakje netjes op 20 december werd gedropt bij Bpost. Helaas heb ik ook nog niets mogen ontvangen! Misschien neem Maria wel wraak voor mijn uitbrander hier.

Dus ik wacht ongeduldig tot wanneer ik mijn pakketje ontvang en jullie kan overladen met foto’s😉

 

 

 

Geef een reactie

