Mandy's Blog

Mijn gezaag, geklaag, ergenissen en blijde gebeurtenissen.. Wees welkom!

Secret Santa 5 januari 2011

Filed under: Uncategorized — meindhi @ 8:39 pm

Na lang wachten minstens honderd keer de brievenbus te checken werd ik vorige donderdag uit mijn zetel getrokken door de deurbel! Het was al half negen en ik had geen flauw benul van wie er beneden op mij stond te wachten! Eenmaal de deur geopend bleek het een extreem vriendelijke pakjesbode te zijn! Vreugde alom want hier was mijn secret santa eindelijk!

 

Ik kon niet wachten om de doos aan flarden te scheuren maar bij gebrek aan een camera in de beurt en een platte gsm moest ik noodgedwongen wachten tot manlief thuis was! Eindelijk daar was hij… Volgt u hierbij mijn uitpakmoment!

Ik was door het dolle heen want wat was deze dame origineel geweest seg! Ik kon niet wacht om het pakje aan nader onderzoek te onderwerpen! Lukas stond vrolijk langs de zijlijn te juichen!

 

Ann Katrien, echt waar bedankt voor de prachtige kado! Ik zal elke dag op mijn heerlijke chill-reis aan jouw denken! Bij elk boekje zowaar! Bekijk haar op http://annkatrien.tumblr.com/

 

 

 

 

 

Geef een reactie

