Mandy's Blog

Mijn gezaag, geklaag, ergenissen en blijde gebeurtenissen.. Wees welkom!

Poe 8 maart 2011

Filed under: Uncategorized — meindhi @ 1:16 pm

Ik ben dol op dieren, in alle soorten en in alle maten! Maar helaas denkt mijn eega hier anders over… Ik tracht hem geregeld op andere gedachten te brengen maar dat heeft voornamelijk een averechts effect vrees ik.

Toen ik las dat deze dame op vakantie ging was ik niet jaloers omdat ik ook zo graag vakantie wil. Nee beste lezers, ik zag mijn kans mooi om mijn slag thuis te halen. Buiten drie prachtige Dingskes en ene De Zoon loopt er daar in groot Antwerpen nog iets anders rond! Namelijk een klein woefke genaamd De Gaston.

Ik opperde om te hondsitten en raar maar waar werd mijn voorstel aanvaard, na veel zagen en zeuren kreeg ik manlief zover om toe te stemmen. Niet veel later stond Mevrouw De Huisvrouw hier voor de deur met ons hoogbezoek. Alle voorafgaande nachtmerries over dat het beestje mij niet zou mogen en continu zou janken bleken ongegrond. Het was een heerlijk beestje dat niet zo incontinent is als dat zijn baasje het doet lijken😉 Ook zoonlief die in het algemeen niet zot van dieren is, was meteen vertederd door Gaston zijn schattige verschijning. De twee waren beste vriendjes en Gaston werd omgedoopt tot Poe. Voor een keer was koek niet het meeste gezegde woord hier in huis. En dat gedurende twaalf dagen. Twaalf dagen, iets langer dan de zeven dagen die manlief had opgelegd ging het beestje weer naar huis. Er werd overlegd met de zoon en ik hield het afscheid lekker kort. Na tien minuten rijden betrapte ik mezelf al op het feit dat ik tegen hem aan het praten was. Dom natuurlijk want het beest was al lang terug bij De Zoon om maar te zeggen ik mistte hem, mijne maat.

Toen ik vandaag niets vermoedend lag te kermen van de pijn. Kwam manlief binnen met een doos! Na honderdduizend keer te vragen of ze van manlief waren heb ik ze toch maar uitgepakt!

 

 

One Response to “Poe”

  1. jessie Says:

    Ma zo leuk zeg!!! Gaston Rules


Geef een reactie

