Mandy's Blog

Mijn gezaag, geklaag, ergenissen en blijde gebeurtenissen.. Wees welkom!

Papa, lijk ik steeds meer op jou? 28 maart 2011

Filed under: Uncategorized — meindhi @ 12:16 pm

Papa, wijs ons de weg en laat ons even een bezoek brengen we zullen niet storen.

We zullen alleen maar stil luisteren naar het fluisteren van je geest die we daar zochten.

Dan gaan we terug en zullen we niets verder vragen, maar wijs ons de plek waar we even luisteren kunnen.

De laatste tien jaren lijken voorbij gevlogen. Hoewel we indertijd het gevoel hadden dat elke dag er een teveel was en dat we dit niet zouden overleven. Staan we nu stevig in het leven, maar vergeten zullen we je nooit. Het eerste jaar leken wel tien jaar. Er is zoveel gebeurd, zoveel veranderd en zoveel hetzelfde gebleven. Het is deze maand exact tien jaar geleden dat we afscheid hebben moeten nemen. Maar ik kan je geruststellen. Het gaat goed met ons.

Je wordt binnenkort grootvader, voor de derde keer zelfs! Je ziet het we hebben duidelijk niet stil gezeten.

We hebben het godverdomme moeilijk gehad de afgelopen jaren, maar we zijn er heelhuids zonder al te veel kleerscheuren door geraakt.

Tom, je oudste zoon en degene die altijd het voorbeeld moest geven. Hij heeft het er mogelijk het beste van ons allemaal afgebracht! Hij is acht jaar geleden met een zaakje gestart dat zich bezig hield met domeinnaam registraties. Intussen is Priorweb uitgegroeid tot een bedrijf waar hij terecht trots op mag zijn! Als je Tom bekijkt zie je dat hij enorm gegroeid is. Hij was vrij introvert maar ik mag zeggen dat dit tot het verleden hoort. Hij heeft zich gesetteld in het centrum van Antwerpen samen met zijn vriendin en hun twee hondjes. De kleine spruit kan as we speak geboren worden!

Kenneth, die is mogelijk het minste veranderd. Nog steeds altijd en goedlachs. Eeuwig optimist, tot hij weer eens tegenslag heeft en laat hij zijn kop even hangen. Maar zoals de hem kennen richt hij zichzelf weet op en gaat hij gewoon weer verder. Ook hij heeft zijn grote liefde gevonden en hebben samen een appartement in borsbeek. Samen hebben ze een dochtertje Ziva van vijf maanden en haar dochter Yana is vijf jaar.

En dan ik, nog steeds even ondernemend, impulsief en spontaan dan vroeger. Ik ben nog een beetje onrustig… Maar ik denk dat ik nu toch stilaan mijn plaatsje heb gevonden. Ik heb een heerlijk huis in Ekeren waar veel werk aan is. Ik blijf dus lekker bezig! Ook ik heb een zaak uit de grond gestampt, hoewel ik er nog niet helemaal uit ben of dit nu wel echt mijn ding is. Tijd zal raad brengen. Manlief heeft het met momenten moeilijk met de impulsiviteit maar begint te beseffen dat het in de genen zit! Lukas wordt deze zomer twee en luistert altijd even aandachtig als zijn mama over opa verteld!

Ons moeder? God die heeft het moeilijk gehad! Maar kon op de eeuwige steun van Rick rekenen, zoals ze dat al 12 jaar kan. Ze heeft kanker gekregen en overwonnen. Ze houdt uw kroost al jaren lekker dicht bij elkaar. Junior is nu officieel groter dan ik. Verschrikkelijk, mijn kleinste broer is groot aan het worden!

We missen je allemaal zo erg! Maar we redden het!

 

Geef een reactie

