Mandy's Blog

Mijn gezaag, geklaag, ergenissen en blijde gebeurtenissen.. Wees welkom!

AVEVE 27 april 2011

Filed under: Uncategorized — meindhi @ 4:23 pm

Mijn tuin is een oerwoud en nu ben ik nog vriendelijk voor het gedrocht. Hij is zo’n dertig meter lang en dertien meter breed. Helemaal heerlijk moest er niet zoveel werk aan zijn. Ik heb mij al dikwijls beklaagd dat het onding zo groot is. Doe daar heuvels en een massa aan klimop bij en u weet dat ik hier ga zwoegen en zweten.

Een tijdje geleden nam ik met @AVEVE contact op om te vragen of ze iets van een klimopkiller hadden. Een hele vriendelijke dame vroeg mijn emailadres en niet veel later kreeg ik een mailtje met daarin de raad om Bofix en Starane kombi te combineren en hiermee de klimop te lijf te gaan. De vriendelijke dame wenste mij veel succes en zo gezegd zo gedaan. Ik begaf mij richting AVEVE en vroeg achter de aangeraden producten. De medewerker waaraan ik mijn vraag stelde bekeek mij echter alsof ik van mars kwam. Hij zei dat ze de producten niet hadden en dat ze bovendien niet zouden helpen bij mijn probleem. Hij raadde mij echter een ander product aan.

Brave ziel dat ik ben, nam ik het product mee dat de medewerker mij gaf. Het product in kwestie Resolva 24H, zou de killer onder de killers zijn en zou binnen 24U al resultaat moeten geven. Ik moest wel wachten tot de klimop voldoende groeizaam zou zijn, dus het moest een week 15°C zijn. Weer won de brave ziel in mij het en ik wachtte geduldig tot ik mocht sproeien. Na twee weken wachten was de dag eindelijk aangebroken en begon ik flink aan mijn sproeiavontuur. Helaas begaf mijn sproeipomp (of hoe noemt zoiets) het en druppelde het product er slechts uit. Weer begaf ik mij richting AVEVE en kocht ik een nieuwe sproeipomp. Deze werkte wel prima. Na drie keer sproeien -een keer was normaal voldoende- was er nog steeds geen resultaat. In plaats van dat de klimop stierf, bloeide hij beter dan ooit. Weer nam ik contact op met @AVEVE om te zien om ik geen meststof had gekocht ipv bestrijder.

Al snel kwam de aap uit de mouw! Het product dat mij in de winkel werd aangeraden was niet hardnekkig genoeg. Een bank achteruit voor de medewerker in de winkel. Maar wel een dikke dikke duim omhoog voor AVEVE  ze hebben mij nog eens verzekerd dat ik de aangeraden producten Bofix en Starane kombi met alle zekerheid in de wereld in de winkel zal kunnen verkrijgen. Bovendien mag ik de zo goed als lege bus terugbrengen naar de winkel en krijg ik mijn geld ook nog eens terug en dat allemaal zonder dat ik hier een aanzet voor heb gegeven! Het was zelf nog niet in mij opgekomen om mijn geld terug te vragen. Desalniettemin een prachtige oplossing van AVEVE en u mag er zeker van zijn dat ik een tevreden klant ben en blijf! #Kudos

Laat ons nu enkel nog hopen dat de klimop sterft! Sterf zeg ik u! Sterf.

 

Geef een reactie

