Mandy's Blog

Mijn gezaag, geklaag, ergenissen en blijde gebeurtenissen.. Wees welkom!

Dromendag 19 maart 2012

Filed under: huisjeweltevree — meindhi @ 12:15 pm
Tags: , , , ,

Ik ben gemakkelijk denk ik, niet te hebberig. Ik wil vooral koesteren wat ik al heb. Maar er zijn natuurlijk wel een aantal dingetjes die heel erg welkom zouden zijn en waar ik dus stiekem ook wel van droom.

  • Een afwasmachine, wasmachine, droogkast dat zichzelf uitladen.
  • Twee gezonde kindjes die van de eerste keer luisteren.
  • Elke dag zon, verse pistolets en vogeltjes die fluiten.
  • Minstens eens keer per dag zo hard lachen dat de tranen uit mijn ogen rollen.
  • Een tuin die volledig egaal en onkruid vrij is. De plantjes en bloemen zal ik zelf wel planten.
  • Mijn man die mij de komende (minstens) zestig jaar nog altijd even graag ziet dan de afgelopen vijf jaar en mij elke dag zo’n heerlijke kus geeft dat ik even mijn naam vergeet.
  • Onbeperkt kunnen snoepen, lekker vettige dingen kunnen eten zonder dat ik een grammetje bijkom!
 

Geef een reactie

