Mandy's Blog

Mijn gezaag, geklaag, ergenissen en blijde gebeurtenissen.. Wees welkom!

Extreem drukke week 19 maart 2012

Filed under: Uncategorized — meindhi @ 11:52 am
Tags: , ,

Bedolven onder het werk. Zelden dergelijke drukke weken meegemaakt als de afgelopen week.

Ik hoopte in het weekend wat schade te kunnen inhalen maar mijn weekend werd nog drukker dan mijn week. Onze (kinder)tuin werd aangepast en speelklaar voor de kindjes gemaakt, ik deed van grote kuis, ik deed de voorbereidingen voor de suikerbonen, administratie van de zaak en als kers op de taart had ik twee jarige jobjes in de familie.

Druk, zeg ik u. Bij deze weet u dus dat ik vals speel en alle onderwerpen die mij liggen van de wijvenweek nog snel ga afwerken.

 

Geef een reactie

